کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الکترونیک

از اول صبح تا الان حتی نتونستم فصل اول الکترونیک رو بخونم؛

نتونستم که چه عرض کنم،نخوندم.

باید شش فصل این کتاب رو تموم میکردم.

لعنت به من که با این همه کار بازم توی اتلاف وقت شاهکار میکنم.

امروز قرار گذاشتم با خودم که الکترونیک رو یه دور بخونم.الان هیچی نکردم.

فردا هم مثل امروز و امروز هم مثل دیروز و من اسطوره ی کسخل این ترم.

حداقل اینه که فصل اول رو تموم کنم و تا آخر شب،تا آخر فصل چهار بتونم تموم کنم.

آخر شب میام میگم که چه کردم.

نه اینکه از اول ترم که نخوندم،الان کتابام باهام غریبی میکنن.

خاک بر سر بی ارادم که ضعیف النفسی رو بی آبرو کردم.

  • ۹۵/۰۳/۱۲
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی