کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

note

اصلا گروه خونی من با خیلی چیزها جور در نمی آید و دکتر خیلی چیز ها را که به معده ام نمی سازد،برایم قدغن کرده است،موارد زیر جزو همین قدغن هاست که من نیازی ندارم.
من نیازی به دیدن رقص یک نامحرم ندارم.
من نیازی به دیدن ناز کردن ها و عشوه گری های یک زن ندارم.
من میخواهم که همیشه هوشیار و آگاه باشم،و حتی لحظه ای هم از خود بیخود نشوم؛پس هرگز شراب نخواهم خورد.
من نیازی به دیدن بی غیرتی های یک نر ندارم.
18/07/94
00:42
  • ۹۵/۰۸/۱۴
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی