کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

عین صاد

چند روز است که میخواهم یکی از کتاب های عین صاد را بخوانم.راستش چند صفحه ای هم از یکی از کتابهایش خوانده ام ولی نه کافی است و نه کنجکاوی مرا ارضا می کند.
اصلا قسمتی از کتابش را اینجا مینویسم:
" تمامی هستی،معجزه ای است که ما با آن مانوس شده ایم و تمام معجزات، طبیعت هایی است که هنوز با آن ها آشنا و مانوس نشده ایم.طبیعت، معجزه ی مانوس و معجزه، طبیعت مجهول و نامانوس است."
این جملات چیز هایی است که من را به فکر می برد.در واقع نباید از این جملات سطحی عبور کرد.کتاب های استاد را دانلود کرده ام و از روی گوشی میخوانم ولی انگار باید پرینت بگیرم و سطر به سطرش را دقیق بخوانم.
پ.ن: عین صاد حروف اول اسم استاد علی صفایی است.
پ.ن۲: البته فکر نکنید که کل کتاب از اول تا آخر همین طور است،نه.من فقط یک قسمت از یک بحث کلی را که استاد با مقدمه و توضیح به آن رسیده بودند نوشتم.
پ.ن۳: دوست دارم با سبک و سیاق ایشان آشنا شوم و با چند صفحه از یک کتاب نمیشود به این هدف رسید.

  • ۹۵/۱۱/۰۷
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی