کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

به من چه

به ملا گفتند: فلانی هندوانه می برد.

گفت: به من چه!

گفتند: نه،انگار ملتفت نشدی،به خانه ی تو هندوانه می برد.

گفت: به شما چه!

پ ن: ای کاش این حکایت را همه بشنوند و یاد بگیرند.

پ ن2: در زندگی دیگران دخالت نکنیم؛اگر خیلی احساس مسئولیت میکنیم!(احساس مسئولیت کاملا بی خودی  و الکی البته)،صبر کنید،هر وقت طرف مورد نظر شما آمد و از شما کمک خواست،آنوقت هر راهنمایی و کمکی که بلدید را به او ارائه بکنید.

پ ن3: خیلی وقت ها هیچ کمکی هم نمی کنیم ها،فقط هدفمان اظهار نظر شخصی درباره ی دیگران هست.

پ ن4: با زندگی بقیه کاری نداشته باشیم.

  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • Milad

نظرات (۱)

  • پاییزِ سالِ بعد
  • سگ توی روح اون چند نفری که تو زندگی من دخالت  کردن. هر وقت یادم میاد تنفری نسبت  بهمون چند برابر میشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی