کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

اتفاقات

دیروز جمعه بود و من هم که به سیم آخر زده بودم از صبح تا شب فقط گردش.

صبح که با بابا و مامان رفتیم عینالی؛سجاد هم بود.

بعد از ناهار هم با میثم و بچه های دوران دبیرستان رفتیم استادیوم یادگار.

خیلی خوش گذشت؛برای همین هم کوه نوردی و پیاده روی رو توصیه میکنم.

پ ن: الان هم دارم این متن رو مینویسم،باید روی مطلبی که م ح م د نژاد امروز داده کار کنم تا پس فردا بتونم توی کلاس ارائه بدم.

پ ن2: هیچ وقت هیچ چیز را فدای چیز دیگری نکنید مگر اینکه واقعا ارزشش را داشته باشد.

من جوانی ام را دارم از دست می دهم در حالی که هیچ کاری که ارزشش را داشته باشد در قبال این عمر عزیز انجام دهم،انجام نمیدهم.

  • ۹۵/۱۲/۱۴
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی