کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

میخوام بنویسم

میخوام بنویسم اما نه اینجا،روی کاغذ با خودکار!

ولی خب کاچی بهتر از هیچی.اینجا هم واسه خودش نعمتیه.

دیروز روی فایل پاورپوینت پروژه ی دوستم کار کاردم،تقریبا هشت ساعت؛

یه پاورپوینت 59 صفحه ای.

امروز که براش فرستادم فکر کنم کف کرد چون انتظار اون چیزی که واسش فرستادم رو نداشت.

قبل عید گفت که پروژه اش آماده اس ولی استاد(ف ص ی ح ی)گفته که باید پاورپوینت بسازه.

منم احساس کردم ظاهرا بلد نیست!گفتم من میتونم کمکت منم.

واقعا هم از صمیم قلب گفتم.

اونم دیروز فایل ورد 40 صفحه ای و 4000 کلمه ای که پر بود از فرمول و به صورت عجیب و غریبی فرمولاش تایپ شده بودن رو برام فرستاد.

خلاصه اینکه الان حس خوبی دارم.حس مفید بودن.

دیشبم تو گروه با حسین بحث کردیم تا 2 شب.

پ ن: در حال شنیدن آلبوم تیک میثم ابراهیمی

پ.ن2: تعطیلات چه زود تموم شد.

پ ن3: از سیزده بدر متنفرم.

  • ۹۶/۰۱/۱۰
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی