کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا،مدتی است که برایت ننوشته ام؛

احساس بدی دارم که شاید از تو دورم و  شاید این سنگینی از ننوشتن برای توست.

خدایا،وقتی از تو دور میشوم،احساس پوچی میکنم.بی هویت میشوم.

خدایا،با تو بودن سخت است و بی تو بودن سخت تر.

خدایا،دشمنان بسیاری نمی خواهند که با تو باشم،همین کارم را سخت میکند.

این روز ها سعی میکنم فضیلت را در زندگی رعایت کنم و اخلاق را.

به راستی فضیلت چیست؟

اخلاق کدام است؟

خدایا،بی تو بودن غفلت دارد و جهل؛من نمیخواهم غافل باشم و جاهل.

خدایا،این روز ها نمی دانم چه می خواهم،اما این را میدانم که نمی دانم.

زمانی که غافل میشوم از تو،از خودم هم غافلم،از عمرم هم،از همه؛بدبختی را با تمام وجود حس میکنم وقتی که بی توام.

گذر زمان گویی در فقدان توست!زمان به تندی و بی معنا سپری میشود وقتی در کنارت نیستم؛گم می شوم در زمان.در تار و پود مفهوم بی مفهومی به اسم زمان.

زمان را میشود بفهمم چیست؟

خدایا،با تو معنی پیدا میکنم.

در پی معنایم و هدف؛معنا و هدفم را برایم روشن کن و مسیر را برایم هموار.

آمین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی