کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

به خود بیا

آدم سی ا سی نیستم؛اما چون سرنوشت سرزمینم برایم مهم است حتما میخواهم که در انتخاب ات شرکت کنم و ر ا ی دهم.

امروز هم سومین مناظر ه را تماشا کردم.فقط یک چیز برایم درس شد؛

هروقت، خواستی کاری را انجام دهی،باید با تمام توان و به بهترین نحو، کار و مسئولیتی که به عهده گرفته ای را انجام دهی.

وقتی در یک مناظر ه و بر سر یک مقام،کوچک ترین حرکت و کنش و رفتارت باعث میشود مورد سوال و مواخذه قرار بگیری،حال که اشرف مخلوقات در روی کره ی زمین هستی پس در پیشگاه خداوند نیز مورد سوال و مواخذه قرار خواهی گرفت.

یعنی کوچک ترین کارها و اعمال و رفتارت مورد حساب قرار خواهد گرفت.

پ ن: شاید خیلی عجیب باشد که من از این زاویه به قضیه نگاه میکنم!

پ ن۲: به هیچ وجه طرفدار متعصب هیچ طرفی نیستم؛عدالت اجتماعی،ریشه کن کردن فقر،از بین بردن ظلم به اقشار مختلف،حفظ عزت مردم و...همه آرمان ها و خواسته هایی است که باید در هر دو لت ی مورد توجه و در الویت باشد.

پ ن۳: امروز نیمه شعبان بود،تلنگر اصلی باید همین غیبت باشد که به نظرم بدترین تنبیهی است که خداوند میتواند برای همین اشرف مخلوقات اش در نظر بگیرد،حال بچه ای که از تنها پناه و تکیه گاه و سرپرستش دور افتاده!

انتظار بدترین شکل تنبیهی است برای کسانی که خود باعث غیبت امام زمانشان شده اند و نمیدانند که بقیة الله برای آنان بهتر است.

پ ن۴: چرا حال و هوای این پست اینقدر متفاوت شد؟

  • ۹۶/۰۲/۲۲
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی