کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

سال قبل،دوبار توسط دو نفر از دوستانم به صورت جداگانه دعوت به شرکت در بازاریابی شبکه ای شدم؛همان موقع ها روی کاغذی سوالات و اشکالاتی را که به ذهنم می رسید را یادداشت کردم و الان که آن کاغذ را به طور اتفاقی دیدم،تصمیم گرفتم در اینجا هم بنویسم تا شاید به درد یک نفر بخورد.

سوالات:

محصولاتی که برای فروش گذاشته اید کدام اند؟

اگر وارد شبکه فروش(توزیع) نشوم،نمی توانم چنین محصولی را خرید کنم؟

تاکید روی عضوگیری است یا فروش محصول؟

آیا کارت شناسایی برای فروشندگان صادر میشود؟

آیا قراردادی بسته میشود؟

آیا امکان ارجاع کالا(در صورت به فروش نرفتن یا هردلیل دیگری)وجود دارد؟(بازخرید)

مسئول شعبه کیست؟

برای رسیدن به وضعیت مطلوب(وضعیتی که درآمد یا پورسانت بالایی در هر ماه داشته باشم)چقدر کالا باید بخرم؟(ارزش ریالی؟)

آیا این امکان وجود دارد که یک پلن(شبکه ای) جامعه را فرا گیرد و بازاریان نتوانند مشتری پیدا کنند؟

در صورت خرید نکردن اعضا،چه پیامدی خواهد داشت؟

پ ن:امیدوارم که این سوالات بدردبخور باشد.

پ ن۲: شخصا از این نوع بازاریابی خوشم نیامد و واردش نشدم.

پ ن۳:الان نمی دانم که این نوع بازاریابی همچنان وجود دارد یا نه؟!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی