کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

اپیزد اول:

دو ماه رجب و شعبان به سرعت گذشت؛فرصتی بود که میتوانستم بهتر از اینها استفاده کنم.

فردا آخرین روز شعبان است و جمعه؛ای کاش قدر بدانم.

رمضان مغتنم ترین فرصت میتواند باشد برای حال و هوای این روز های من.

خدایا لیاقت ورود به مهمانی ات را میخواهم.

اپیزد دوم:

شنبه امتحان آزمایشگاه دارم.که تا الان هیچ نخوانده ام.

این هفته،مزخرف ترین هفته بود؛سه شنبه که با دکتر فصیح ی کنتاکت ویدا کردیم که سر همین باید بروم و باهاش صحبت کنم؛چهارشنبه هم که من نبودم بچه ها با مسئول آزما یشگاه بحثشان شده بود.

اپیزد سوم:

شخصا تا به حال دنبال یک تکنیک برنامه ریزی و مدیریت زمان شخصی میگشتم و میگردم،اما امروز با یک عکس به روش جالبی برخوردم و با گوگل کردن روش  دیگری پیدا کردم که نسبتا جالب بود؛چرا نسبتا؟چون هنوز به طور کامل این روش را نفهمیده ام.

روش "بولت ژورنال" است.

احساس میکنم،تاکید میکنم فقط احساس میکنم که یک روش تلفیقی با چیزهایی که خودم از قبل میدانم و آن عکس و این روش،میتوانم چیز خوبی از آب در بیاورم!

شروع کردن این کار،سخت ترین کار است.

بعدا بیشتر راجع به این روش تلفیقی می نویسم اگر خودم اجرا کردم و به دردبخور بود.

پ.ن: همه چیز در یک پست!

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی