کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

زمان اندک

میدانستم که درس سختی است،الان هم میدانم که درس سختی است ولی نمیدانستم تا این حد!

از دیروز در باتلاق این درس گرفتار شده ام.

گرفتاری بیشتر هم که مربوط میشود به استرس امتحان از یک طرف،و از طرف دیگر حال و حوصله ی درس خواندن نداشتن!

همین الان اگر از من امتحان بگیرند،صفر هم نمیشوم.

نمیدانم فردا با چه انگیزه ای میخواهم بروم و امتحان بدهم.

خب،آه و ناله دیگر کافی است.

من باید از پس این درس ابرغول و این استاد چغر و بد بدن! بر بیایم.

اصلا دلم نمیخواهد این مباحث که به هیچ دردی از جمله کسب پول نمی خورد،دوباره با استاد دیگری و در کلاس دیگری تکرار شود.

حداقل باید کاری کنم که افسوس الانم را نخورم.

باید تمرینات مهم را حل کنم.مباحث مهم را از جزوه دوباره بخوانم.

زمان کم است؛زمان کم که نبود،خودم هدرش دادم،نباید اجازه دهم همین زمان اندک هم از دستم در برود.

تمرینات فصل ۴ و ۶ مهمتر هستند و همچنین مباحثشان؛اولویت با آنهاست.

من میتوانم در این حداقل زمان هم نمره پاسی از این استاد باهوش بد اخلاق افراطی بگیرم.

نیاز به یکی داشتم که بهم انگیزه بدهد،همین هایی را که نوشتم به عنوان انگیزه فرض میکنم.

حداقل باید تمریناتی که به نظر خودم مهم هستند را یاد بگیرم.

خدایا،فقط از تو کمک میخواهم.خدایا،کمکم کن.

  • ۹۶/۰۳/۱۶
  • Milad

نظرات (۱)

موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی