کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

تغییر مثبت

دو پست قبل،درمورد تغییر نوشته بودم.

واقعا تغییر باید مداوم باشد و حتما هم باشد.

نمیدانم برای تغییر پیش نیازهایی هست یا نه؛آیا باید سریع و بدون مقدمه تغییر کرد؟

تغییر را باید چه معنا کرد؟

اگر تغییر را دگرگونی و تحول معنا کنیم،این دگرگونی یعنی وضع موجود عوض شود.حال این عوض شدن میتواند مثبت یا منفی باشد.

مثبت زمانی است که شرایطت بهبود یابد،احساس خوبی از این عوض شدن داشته باشی،حالت خوب شود.

به نظرم اگر این عوض شدن در جهت دلخواه یعنی در جهتی که میخواهیم و هدفمان است باشد،مثبت است؛هرچند که این عوض شدن سخت باشد و با دشواری همراه باشد،مهم مثبت بودن تغییر است.

اگر تغییر نکنیم یا تغییر بکنیم،تغییری که حال به همزن باشد،حال کوکت را نا کوک کند،آن تغییر را منفی گوییم؛هرچند که این تغییر بسیار راحت،کاملا دلپذیر و در دسترس ترین عوض شدن موجود باشد.

منظورم این است که رنج لازم دارد،تغییر مفتی به دست نمی آید،در واقع هیچ چیز خوب به رایگان بدست نمی آید،.من باید این را با تمام سلول های وجودم بفهمم.

امروز اولین قدم تغییر را برداشتم؛تنهایی رفتم و گشتم،تابی خوردم و رفتم شهر کتاب؛

یک دفترچه یادداشت شطرنجی،سه خودکار آبی و قرمز و سبز!

همه چیز مهیاست برای ایجاد تغییر.تغییر مثبت!

آیا آمادگی تحمل رنج را دارم؟رنجی که ارزشم را بالاتر ببرد.

رنج خوب،رنجی است که انسان را قیمتی میکند،رنجی که باعث رشد شود.

به خاطر خودم باید راحت طلبی را کنار بگذارم.

خدایا،من تغییر میخواهم،تغییری خوب برای تعالی؛کمکم کن.

خدایا،من به وجودت ایمان دارم،ایمانم را روز به روز بیشتر و عمیق تر کن.

آمین.

  • ۹۶/۰۳/۲۳
  • Milad

تغییر

رنج

هدف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی