کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

خدایا،بنده ی رو سیاهِ گناهکارت هستم.

امشب میخواهم که برای تو اعتراف کنم.

برای تمام گناه هایی که کردم،برای تمام عصیان و طغیان هایی که کرده ام،برای تمام ناشکری و کفرهایی که کردم.

خدایا،تمام اینها از جهل ام بوده اند.من از ظالمین به نفسم هستم،من از طغیانگران نیستم.من به خودم ظلم کردم.

خدایا،ندانسته ام،نفهمیده ام،غلط کرده ام.

خدایا،بنده ای ضعیف النفسم که هیچ نیستم،اما غرور،تکبر،خودخواهی،خود بینی،هوای نفس،شهوت،دمار از روزگارم درآورده اند.

خدایا،من نمیخواهم ذلیل این رذائل باشم،من نمیخواهم دربند و اسیر اینها باشم.

خدایا،من تو را میخواهم.

خدایا،بدون اختیار به این دنیا آمده ام،بدون اختیار هم از این دنیا خواهم رفت،نمیخواهم در این دنیا حیران و سرگردان باشم.

خدایا،فلاح و رستگاری در این دنیا و آخرت را از تو میخواهم.

اِلهی و رَبّی مَن لی غَیرُک

خدایا،غیر از تو کسی را ندارم.

چه کسی است که کمکم کند و دستم را بگیرد به جز تو.تنها تورا دارم.

خدایا،دلی بزرگ میخواهم که تو در دلم باشی؛

خدایا،همه ی فضائل را از تو میخواهم.رستگاری،عاقبت بخیری،ایمان،تقوا،صبر،علم،حلم،بصیرت،دین،دنیا و آخرت را از تو میخواهم.

خدایا،در این شب،به احترام امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه اسلام، فلاح و رستگاری و عاقبت بخیری میخواهم.

خدایا،سرگشته ام و در بند نفس حیران و ملول،راه را نشانم بده.راهنمایم باشم.

من میخواهم به تو برسم که نهایت آرزوهایی.دستم را رها نکن.

خدایا،منیت را از من بگیر.من میخواهم که به تو برسم.

خدایا،از گناهانم بگذر،کمکم کن.

آمین

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی