کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

شبهای قدر تمام شد،حالا با تقدیراتمان سال جدید را شروع کرده ایم.

به قول حاج آقا پناهیان باید برنامه ریزی یکساله کرد.

برنامه ریزی معنوی!

مهمترین ارکان برنامه ریزی چیست؟اهداف کدام است؟راهکار؟

از دست خودم ناراحتم.دفترچه و خودکارهایی را که خریده بودم را بدون استفاده رها کرده ام،و این خیلی بد است.

نمیدانم منتظر چه هستم.شاید همین شروع کار برایم دشوار است،شاید مطمئن نیستم که موفقیت آمیز خواهد بود و یا هر چیز دیگر!

  • ۹۶/۰۳/۲۹
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی