کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

هوایم بسیار مزخرف است.معلوم نیست با خودم چند چندم.بهانه هایم تمامی ندارد.

هر روزم هم مثل روز قبل.نه پیشرفت چشمگیری نه...

اصلا این ها را بیخیال.کارم شده شکایت.از اوضاع متنفرم.

اوضاعی که ساخته و پرداخته ی خودم است.خودم را مقصر میدانم.اما نمیدانم چه باید بکنم.

هدفی برای آینده ام ندارم.نمیدانم برای ده،بیست،سی سال آینده ام چه میخواهم.

اصلا سال پیش کش.کلا نمیدانم چه میخواهم.

همه چیز را میخواهم.

همه چیز را هرچقدر هم که بهتر و بیشتر باشد میخواهم اما چه میخواهم را نمیدانم.

اصلا کار این روزهایم شده گله و شکایت از خودم.جالب اینکه خودم هم قبول دارم که کار و تلاش نمیکنم.

زحمت نمیکشم.با این وجود اصلا کاری نمیکنم.دست روی دست گذاشته ام.

چشمم را به روی گذر فرصت و زمان بسته ام.از خودم حالم بهم میخورد.

از اینکه هدفی ندارم.چیزی از زندگی نمیخواهم.راحت طلبی را انتخاب کرده ام و انتظار دارم که همه ی چیز های خوب را بدست آورم.

نه عزیز من.این راهش نیست.ببین،باید یکی از این دو کار را انجام دهم؛یا باید به اندازه ی تلاشم آرزو کنم،یا به اندازه آرزوهایم تلاش.همین.

من با زندگی ام نمیدانم چه کنم.هر چه پیش آید خوش آید شده است راه من برای زندگی.

از اتفاقاتی که برایم رخ میدهد نمیدانم چرا عبرت نمیگیرم.

باید هدفمند باشم.

باید شب و روز به آن هدفم فکر کنم.نقشه بکشم.برای آن هدفم تلاش کنم.

وگرنه اینکه بگویم بدو!خب،به کجا؟باید آن کجا را مشخص کنم.

از این بی کار نشستن و به خودم بد و بیراه گفتن خسته شده ام.

  • ۹۶/۰۴/۱۵
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی