کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

حقیر

هنگامی که ریز میشوم در زندگی ام،خودم،شرایطم،جایگاهم،کار هایی که کرده ام و کار هایی که نکرده ام،موجود ناتوان حقیری میبینم که اصلا به حساب نمی آید.

چرا این موجود حقیر باید تا به این حد گستاخ و بی پروا و بی حیا باشد؟

بعضی مواقع کارها و اتفاقاتی در ذهنم مرور میشوند که کوچکی و زبونی خودم را بیشتر از همیشه به رخم می کشند.

راستش مهلت زیادی ندارم.گذر عمر، گاه چنان رعدآساست که گویی در یک پلک زدن سالیانی دراز می گذرند و من در خواب غفلتم.

خدایا،من چه کنم با این حقیری ام؟مگر میشود بنده ی خدای به این بزرگی باشی و به دادت نرسد؟

خدایا،مستاصل ام.نگرانم.نجاتم بده.

این روز ها،روزهای خوبی میتوانستند باشند اگر خرابشان نمی کردم.

خدایا،مهلت و توفیق جبران این روز هایم را میخواهم.

خدایا،ناشکر نیستم،الحمد الله برای تمام نعمت هایت.

  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی