کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

تلخ

یک مطلب تحلیلی و انتقادی و شکایتی از وضع موجود نوشته بودم که طی فرایند پیچیده و بغرنجی نشد و نتوانستم ثبت بکنم و از بین رفت.

کاری که نباید اتفاق می‌افتاد اما به هرحال شد.

فعلا به شیوه‌ی «الخیر فی ما وقع» عمل می‌کنم و مطلب را شاید بعدا منتشر کنم و شاید هرگز.

من معتقدم اتفاقات بی دلیل و عبث روی نمی‌دهند.

هر اتفاقی که در زندگی‌مان می‌افتد بی دلیل نیست؛ اتفاقات تلخ و شیرین و بزرگ و کوچک!

این مطلب هم بماند.

  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی