کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

بهانه

در هر کاری که می خواهی انجام دهی، باید اعتماد به نفس و خودباوری داشته باشی. اینکه به اندازه ی کافی به خودت و اراده ات ایمان و اعتقاد داشته باشی، شاید یکی از رموز اصلی موفقیت در کارها باشد.

یکی از تغییراتم نسبت به قبل را که در پست های قبلی هم راجع بهش نوشته ام همین است که عملا باید کارهایی را که مدنظرم است را ببینم. همین عملیاتی بودن باعث شد که امروز دفتربرنامه ریزی را که در ذهنم بود را عملا درست کردم. کار سختی نبود؛ سختی برای بعداز این مرحله است که عادت به نوشتن و تکمیل کردنش است.

امروز و این هفته ای که در آن هستیم را هم در نظر گرفته ام ولی فعلا مطالعه ای نمی کنم که ثبتش بکنم یا نه و این خیلی بد است.

رقابت سختی در پیش دارم و هرگونه کم کاری و اغماض و کوتاهی، می تواند جبران ناپذیر باشد.

باید این هفته شروع می کردم و از همین فردا باید شروع کنم؛ اگر از الان هم شروع کنم، دیر شروع کرده ام چه رسد به فردا ولی چاره ای نیست. بهرحال اولین قدم، سخت ترین قدم است و هرچقدر محکم این قدم را بردارم، بهتر است، هرچند که کافی نیست و ادامه دادن و پیوسته بودن و استمرار در این راه رمز اصلی موفقیت است.

دیگر بهانه ای ندارم و باید سبک زندگیم را طوری تغییر دهم که بتوانم در عهده این کار بر بیایم.

هدف فعلا همین باید باشد که یک دور کتاب های زبان عمومی و ریاضیات را بخوانم، هرچند بد و ناقص و خب از یک جایی شروع خواهد شد.

  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی