کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا، دلم پر است، آشوبم، مضطربم، حیرانم، پوچم و تباه؛ مگر می‌شود کسی بی تو باشد و آرام و صبور. ببین چه می‌گویم! مگر می‌شود موجودی که وجودش از توست، بی تو شود، چقدر خنده‌دار و مضحک.

خدایا، به خودم بد کرده‌ام و روزگار بدی را میگذرانم.

خدایا، انسانی هستم ضعیف، گناهکار، ظالم، ظالم به خود، من چه دارم که به آن تکبر ورزم و مغرور شوم. از نادانی و جهلم روی از تو میگیرم.

خدایا، بی تو هیچم و بی عنایت تو از هیچ هم هیچ‌تر.

خدایا، کسی را ندیده‌ام با تو و ذلیل، و کسی را ندیده‌ام بی تو و عزیز.

خدایا، ایمانم گهگاه می‌لرزد، گاهی خودم را در هیاهوی نفس گم می‌کنم؛ کمکم کن تو را گم نکنم.

خدایا، مدتهاست که اسیرم؛ اسیر تعلقات دنیایی و گرفتار وابستگی‌های مادی. مگر می‌شود بدون لطفت از سد این دام مخوف که خود را به هزار زیور دروغین آراسته و هربار مکری تازه‌تر دارد، گذشت!

خدایا، هر چه کرده‌ام از جهل‌ام بوده و هرچه نکردم نیز از جهل‌ام.

خدایا، این را خوب می‌دانم که بارها و بارها توبه شکستم، اما این بار هم جز درگاهت، درگاهی نمی‌شناسم که بنده را توقع گذشت و رحمت از خدای خویش است.

خدایا، تا کمکت نباشد مرده‌ایم  و چون از روی رحمتت نظر بکنی زنده می‌شویم. مادامی که از کرم‌ات از سد نفس نگذشته‌ایم در زیانیم، ما را از زیانکاران مگردان.

خدایا، زبان و فکر و قلمی نارسا دارم و علیل از بیان ضعفم و لال از بیان بزرگی‌ات؛ خودت کمکم کن تا طوری بشناسمت که لایق توست، بگونه‌ای زندگی کنم که دلخواه توست و طوری بمیرم که سزوار لقای توست.

خدایا، ایمانم را لحظه به لحظه نسبت به خودت راسخ بگردان؛

خدایا، دلم را آرام و صبور و مطمئن قرار بده.

خدایا، خودت کمکم باش و یک لحظه و یک آن مرا به حال خودم وامگذار.

الهی آمین.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی