کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

دانشگاه

از بدو ورود به مدرسه تاکنون، هیچ‌وقت اتفاق نیفتاده که مدرسه یا کلاسی را بدون دلیل موجه مثل بیماری غیبت کنم و نروم.

این پیش مقدمه را هم نوشتم تا بگویم که شنبه را عمدا و کاملا اختیاری دو تایم کلاسم را نرفتم و عملا پیچاندم. از لحاظ حضور در کلاس، با توجه به دانشگاه دولتی و طبق عادت اساتید مجبوریم در کلاس حضور داشته باشیم اما با توجه به تعداد غیبت مجاز، مشکلی در نرفتنم به کلاس نداشتم.

چیزی که مرا به نوشتن این مطلب واداشت، تفاوتی بود که امروز دیدم و احساس کردم. امروز روز متفاوتی برایم بود و تفاوت‌ها را در دوستان و هم دانشگاهی‌هایم دیدم.

هر یک از دوستانم را در حالی دیدم که برای موفق در خواسته‌هایشان تلاش می‌کردند و این برای این روزهای من که راحت‌طلبی را سرلوحه قرار داده‌ام، بسیار محرک بود. در واقع اگر انسان جوگیری بودم الان به شدت تحت این فضا قرار می‌گرفتم.

از دیدن انرژی بالای دوستانم روحیه گرفتم و تلاش‌های بی‌امان سجاد در ابعاد مختلف هم انگیزه‌ای مضاعف برایم بود.

  • ۹۶/۱۰/۰۳
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی