کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

کمک

از زمانی که یادم می‌آید همین طور بود که می‌خواستم به دیگران کمک کنم؛ مهم نبود چه کمکی، اما هر کاری که از دستم برمی‌آمد را برای کسی که به آن کار نیاز داشت، دریغ نمی‌کردم.

اما الان در برزخی گیر افتاده‌ام که عزیزترین آدم‌های زندگی‌ام ناراحت‌اند و من کمکی از دستم بر نمی‌آید.

ای کاش کاری می‌کردم.

می‌گویند حضرت یونس(ع) زمانی که در شکم ماهی گرفتار شد، ذکری را گفت که در قرآن هم آمده و به ذکر یونسیه مشهور است، یکی از نکات خوبش همین است که در قرآن نگفته چهل بار یا صد بار یا هزار بار تکرار کرد، چیزی که از آیه برمی‌آید این است که یکبار گفته اما از همه به غیر خدا روی برگردانده و فقط خدا را یکبار صدا زده است.

می‌گویند در زمان گرفتاری ذکر یونسیه را بخوانید؛ برای ما ها شاید لازم باشد چند ده بار یا چند صد بار بخوانیم تا شاید توجهی که باید و شاید را به خدا پیدا کنیم اما با نکته‌ی بالا، یکبار هم کافیست اگر از هرچه غیر خداست دست بکشیم و امیدمان تنها خدا باشد.

خدایا، کمکم کن.

  • ۹۶/۱۰/۱۱
  • Milad

ذکر یونسیه

گرفتاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی