کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

خستگی

تاکنون چند بار خواستم با مطلبی وبلاگ را به‌روزرسانی کنم، تنبلی و واگذاشتن کار برای زمان دیگری باعث شد که هیچ ننویسم.

روزهایی که نمی‌نویسم هم به اینجا سرمیزنم و صفحه‌ی مدیریتش را می‌بینم و صفحه را می‌بندم و بعد از ساعتی دوباره. انگار اگر این کار را انجام ندهم، گناهی نابخشودی مرتکب شده‌ام.

افسوس، افسوس که گناه نابخشودنی را با زندگی‌ام و عمرم مرتکب می‌شوم.

خسته‌ام از این همه نفاق و دورویی با خودم و عمرم و زندگی‌ام.

احساس‌های متناقض و بدی نسبت به خودم و کارهایم و بطالت زندگی‌ام دارم و با چشم خودم می‌بینم وقتی که همه چیز می‌خواهد مرتب شود و روی غلتک بیفتد، با دست خودم همه چیز را خراب می‌کنم و غمی عمیق و افسوسی بزرگ بر دلم مینشیند که گویی هرگز تمام نخواهد شد.

نمی‌دانم کی و کجا و چطور باید به این بی‌عرضگی‌ام خاتمه دهم.

  • ۹۶/۱۱/۰۷
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی