کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

حال عجیب

حس عجیبیه؛ توی نسخه‌ی وب تلگرام وقتی توی گپی که توی نسخه‌ی موبایلیش نوشته شده پیام‌های ذخیره شده، توی نسخه‌ی وبش وقتی پیامی می‌نویسی، tyting... میاره، چقدر حال غریبی بود که برای اولین بار با این صحنه مواجه شدم. چقدر عجیب که مخاطب ایزتایپینگ‌هات خودت باشی و خودت باشی که پیام‌هات رو سین می‌کنی و نگران منتظر میشی تا جوابت رو خودت بدی. الان هم که در غروب ۲۸ اسفند سال ۹۶ انگار غم عالم نشسته باشه توی دلم. نمی‌دونم چرا اینطوری شدم.
  • ۹۶/۱۲/۲۸
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی