کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا، شاکر تمام نعمت‌هایی هستم که هر لحظه از آن‌ها بهره‌مندم و بارها و بارها از آن استفاده می‌کنم ولی شکر آن‌ها را به جا نمی‌آورم و یا آن‌طور که بایسته و شایسته است، شکر نمی‌کنم.

خدایا، نعمت‌هایت را شکر می‌گویم که اگر من را از نعمت‌هایت محروم کنی، نبودن نعمت‌ها من را متوجه نعمت‌های بزرگی که داشتم خواهد کرد در صورتی که وقتی برخوردار از نعمت‌ها هستم، آن‌ها را نمی‌بینم.

خدایا، استغفار می‌کنم از تمام گناهانم. استغفار می‌کنم از تمام گناهانی که می‌دانستم گناه است و مرتکب شدم، استغفار می‌کنم از تمام گناهانم که نمی‌دانستم گناه است و مرتکب شدم، استغفار می‌کنم از تمام گناهانی که نمی‌دانم، استغفار می‌کنم از تمام گناهانی که باعث سد دعاهایم شده‌اند، استغفار می‌کنم از تمام گناهانم که مانعی بین من و تو شده‌اند. از تمام گناهانم استغفار می‌کنم.

خدایا، از تمام اعمالم، مثل نماز و روزه‌هایم استغفار می‌کنم که اگر از روی اخلاص نباشند و مورد قبول حضرتت نباشند، ذره‌ای ارزش ندارند.

خدایا، گناهانم، نتیجه‌ی جهل من هستند، گناهان را نتیجه‌ی عصیان و سرکشی نگیر که من از مورد غضب تو بودن میترسم.

خدایا، من که به غیر تو کسی ندارم. امشب و همه‌ی شب‌ها و روزها جز به درگاه تو پناهی نیست مرا، من را از درگاه خود ناامید برنگردان.

خدایا، من از باطل شدن اعمالم می‌ترسم.

خدایا، بنده‌ی گناهکار و روسیاهت، با دستانی خالی و رویی شرمسار از اعمال نکرده، اما کوله‌باری از رذائل، رو به سمت تو آورده‌ام.

خدایا، غفران و آمرزش تو بیشتر از کناهان من است و خدایی به بزرگی تو را جز این انتظاری نیست؛ خدایا، من را ببخش و بیامرز.

خدایا، همه‌ی دنیا و آخرتم را به بهترین نحو ممکن از تو می‌خواهم، کمکم کن و مرا به‌حال خودم وا مگذار.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی