کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا، حال عجیبی‌ست، شب عید فطر، شب جمعه، بی آقا، بدون سرور، دور، غریب، تنها، مضطرب، غمگین، دلشکسته اما نَفْسی که بعد از یک ماه هنوز آنچنان سرکشی و عصیانی می‌کند که می‌ترساندم.

خدایا، حال و اوضاع بدی داریم اما هنوز به حدی از درک و فهم نرسیده‌ایم که بدانیم که همه‌ی دردهای ما در بی‌خیالی و دست روی دست گذاشتن‌های ماست و درمانش در اضطرابی‌ست که ما نداریم؛ خدایا، مگر می‌شود سخت‌ترین تنبیه که همان دور ماندن و ندیدن و نشناختن امام زمان‌مان است را برای ما در نظر بگیری و حال ما اینگونه بی‌تفاوت باشد؟! خدایا، در ظهور آقا و سرور و سید و امام‌مان تعجیل بفرما؛ خدایا، ما را از منتظران و یاران واقعی حضرتش بگردان.

خدایا، بنده‌ای گناهکار، روسیاه و ضعیف النفس هستم درگاهی جز درگاهت و پناهی جز پناهت ندارد؛ خدایا، گناهانم از روی جهل‌ام بوده، ندانسته‌ام، نفهمیده‌ام، اشتباه کرده‌ام، پشیمانم؛ خدایا، گناهانم را ببخش و بیامرز که تو آمرزنده و مهربانی.

خدایا، به احترام این ماه پر خیر و برکتی که گذشت، به احترام عید فطر، به حرمت محمد(ص) و آل محمد(ص)، تمام بیماران را شفای عاجل عنایت بفرما؛ خدایا، لباس صحت و سلامتی بر تن همه‌ی بیماران روحی و جسمی، تمام بیماران لاعلاج و صعب العلاج، تمام بیمارانی که روی تخت بیمارستان‌ها بستری هستند، تمام بیمارانی که در خانه‌ها در بستر هستند، تمام بیمارانی که پول درمان ندارند، بپوشان.

خدایا، یک ماه پر خیر و برکت گذشت اما عبادتی که شایسته‌ات باشد و اندوخته‌ای باشد برای دست‌های خالی‌مان، نداریم؛ خدایا، تمام عبادات ما، نماز و روزه‌هایمان را در حد عالی قبول کن.

خدایا، به حرمت محمد و آل محمد(ص)، تمام نعمت‌هایی که داده‌ای را از ما نگیر. خدایا، توان و لیاقت و توفیق شکر این نعمات را به ما عطا کن. خدایا، همه‌ی دعاهای خوبی که درحق بندگان خوبت و به دعای بندگان خوبت به آنها می‌دهی، به ما هم عنایت کن.

خدایا، سرانجام‌مان را خیر و صلاح و عاقبت بخیری قرار بده. خدایا، ما را آمرزیده و پاک از این دنیا ببر.

خدایا، تمام جوانانی که ازدواج کرده‌اند و زندگی تشکیل داده‌اند را عاقبت بخیر کن، تمام مشکلات زندگی‌شان را حل کن، زندگی‌شان را از شر بلایا و شیطان و شیطان صفتان محفوظ بدار.

خدایا، تمام دختران و پسران جوان را خوش‌بخت و عاقبت بخیر بگردان.

خدایا، در زندگی‌ام، همه چیز را در بهترین و کامل‌ترین صورت از تو می‌خواهم.عاقیت بخیری‌ام را از تو می‌خواهم. بهترین علم، بالا ترین ایمان و عمل، بیشترین تقوا، بزرگترین صبر و بصیرت، عالی‌ترین فضائل اخلاقی را تنها از تو می‌خواهم که توانایی بر همه‌ی امور.

خدایا، موفقیت در زندگی این دنیا و عاقبت خوش در آخرت را تنها از تو می‌خواهم. خدایا، کار و کسب روزی حلال را از تو می‌خواهم، همه‌ی زندگی‌ام را از تو می‌خواهم و همسرم را از تو می‌خواهم؛ کار و زندگی و زنی که عاقبت بخیرم کند و به تو نزدیکم کند و خوش‌بختم کند.

خدای، همه‌ی دعاهایم را قبول کن. آمین

  • ۹۷/۰۳/۲۵
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی