کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا،به بزرگیت قسمت میدهم که یک آن و کمتر از یک آن در لحظات سخت،ما را به خود وامگذار.
خدایا،موجودی هستم ضعیف النفس،یک لحظه هوای نفس و شیطان را بر من مسلط نکن.
خدایا،آرامش،زیبایی،عشق و. همه ی خوبی ها و فضایل را با تو و در کنار تو میخواهم.
خدایا،تحمل مقاومت در برابر نفس را از تو میخواهم.
خدایا،دلی میخواهم که تو در آن باشی و دیگر هیچ.
خدایا،من را با موقعیت های سخت امتحان نکن که اگر همراهی تو نباشد،مسلما شرمنده و سر افکنده خواهم بود.
خدایا،فقط تو را میخواهم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی