کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

دعا

یه زمانی با اینکه از خدا به صورت طلبکار خواسته هام رو بخوام مشکل داشتم.
بعدا فکر کردم که چجوری باید با خدا حرف زد؟اصلا باید حرف زد یا نه!
خدا خودش توی سوره حمد از زبون ما میگه:ما را به راه راست هدایت کن.
پس این خواستن،یه جور خواهشه!
راستش چند دقیقه قبل به این فکر کردم که چه خواهش هایی از خدا دارم.
همه جور خواهشی؛از دعای انفرادی تا دسته جمعی و از دعای دنیوی تا دعای اخروی.
+بدجوری دلم کربلا میخواد،به کسانی که چندین بار رفتن کربلا غبطه میخورم.
+من هم کربلا رو خواهم دید؟
+خدایا،منتقم خون حسین(ع) را برسان،ما را جزو منتظران و یاران واقعی ایشان قرار بده.
+خدایا،ما را در راه حسین(ع)ثابت قدم کن.
  • ۹۴/۰۸/۰۲
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی