کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

الهی

خدایا،چطور رویم میشود با تو حرف بزنم را نمیدانم،اما مگر جز تو کس دیگری را هم دارم؟!
خدایا،دستم را ول نکن!حالم خوب نیست و از همیشه به تو محتاج تر.
خدایا،راهی جلویم بگذار.تصمیم سخت است و ادامه دادن سخت تر.
خدایا،شاکرت هستم به خاطر تمام نعمت هایت.و معذور به خاطر تمام کفران هایم.
خدایا،ایمان را با تقوا و دین را با عمل و دنیا را با تو میخواهم.
خدایا،تنهایم نگذار،میخواهم بهترین باشم،با دستانی خالی اما با وجود کمکت،دلگرمیت،همراهیت.
خدایا،دوستت دارم.مراقبم باش.
  • ۹۴/۰۸/۱۵
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی