کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

تفاوت

تفاوت از جایی شروع میشه که اون اول میفهمه و بعد مینویسه،من بدون اینکه بفهمم مینویسم!
جالب اینکه من بعد از کلاس هم به دنبال فهم مطلب نمیروم.
نتیجه این میشه که یه خنگ بی ظرفیته نفهم،میگه که هر موقع الف شدی بیا حرف بزنیم.
اینها رو میگم تا شاید به خودم اومدم و فرصت از دست رفته رو تونستم جبران کنم.
امروز اول آذره و من هیچکاری نکردم.درواقع همین الان اگر امتحانات برگزار بشه،من افتادم.
قبول دارم که اولش سخته.
حالا هم که تلنبار شده،خیلی سختتره.
ولی خب تا کجا باید این وضعیت ادامه پیدا کنه؟
جدای از بحث نمره و قبولی،الان از درس چیزی نمی فهمم.
نباید سخت باشه،کلا خیلی سخت نیست.فقط باید بدونم چی میخوام و کی میخوام.
باید از یه جایی شروع کرد،خیلی سفت و محکم و با برنامه.
  • ۹۴/۰۹/۰۱
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی