کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

عبرت

من کی از این اوضاع خود،پند خواهم گرفت،نمیدانم.
چه اتفاقی باید بیفتد که من درست شوم؟
چه کاری بجز درس دارم؟
آیا آن را درست انجام میدهم؟
از امروز که 18آذر است تا امتحانات چیزی نمانده است،باید برای درسهایم فکری کنم،نه بعد از آنکه کار از کار گذشت و فرصت از دست رفت.
یا باید درس را کنار بگذارم،یا حالا که وقتم را صرف درس و دانشگاه کرده ام باید تمام وقت پایش باشم.
خودم که مسخره خودم نیستم.
میتوانم عمری که الان دارم تلف میکنم را در جاهای بهتری صرف کنم که بدردم بخورد.
مرگ یکبار شیون هم یکبار.
یا درس نخوان،یا اگر میخوانی طوری بخوان که بدردت بخورد،نه به درد عمه ات.
من وقت کشی میکنم،خدا را مقصر ندانم.
  • ۹۴/۰۹/۱۸
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی