کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

تلنگر

راست میگوید،من از زمانم درست استفاده نمی کنم.

زمانم را به بدترین شکل ممکن میکشم.

وقتی میشود هزار کار کرد که بدرد یک عمر زندگی ات بخورد و همزمان درس هم خواند و وقت هم اضافه آورد؛دیگر تنبلی من است که باعث پس رفتم میشود.

بلد نیستم از زمان درست استفاده کنم.

آنوقت تنگ بازی هم در می آورم و روی مثلا اصولم پا فشاری میکنم.

نمی گویم که پایبندی به اصولم بد است،اما زمانی هم خوب است که در اوج باشی و اصول خود را هم داشته باشی.

این حرف را استاد عزیزم جناب آقای الف هم گفت،این استاد هم گفت؛از این امکاناتی که داریم چرا استفاده نمی کنیم؟

از این فرصت و موقعیت نابی که دارم چرا استفاده نمی کنم؟

بهترین لحظات عمرم را سپری می کنم در حالی که در خواب غفلتم و تا به حال هیچ تلنگری هم من را از خواب گران بیدار نکرده است.

وای بر من زمانی که وقتم را به دست خودم بر باد می دهم.

  • ۹۴/۰۹/۳۰
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی