کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

خاک تو سرم!

نباید به خودم فحش بدم،اما من میگم تا شاید یه تلنگری باشه برام.

امروز رو سوزوندم،فردا و پس فردا ها هم اگر اینطوری پیش بره،خواهند سوخت.

من با دستان خودم،خودم را بدبخت میکنم.

نباید اینطور بشود.نباید بی هدف فرصت هایم را با دست خودم قتل عام کنم.

چرا پشیمان نیستم از کارهایی که نباید بکنم و میکنم و کارهایی که باید بکنم و نمیکنم.

من اگر میخواهم کاری بکنم با ابطال وقت که چیزی درست نمی شود.

بدبختی در واقع خود من هستم،مشکل خود منم،و جالب اینکه راه حل هم خودم هستم.

امروز بیش از چهار گیگ دانلود کردم،ولی چه سود،که استفاده ای را که باید،نمی کنم.

الان خوابم می آید و احتمالا تا ساعت ده صبح هم خواهم خوابید!

یعنی چیزی در حدود ده ساعت!

این یعنی اینکه خاک بر سر،فقط یک روز فرصت داری تا امتحان،و هیچ نمیدانی،پس کی میخواهم درس بخوانم را نمیدانم.

  • ۹۴/۱۰/۱۹
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی