کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

حیف

من اصلا دوست ندارم که خودم،خودم را با دیگران مقایسه کنم،فقط این را باید بدانم که هیچ کس دست نیافتنی نیست.

من به معجزه اعتقاد دارم،به خدا هم ایمان دارم،پس تلاش خواهم کرد و نتیجه رو به خدا میسپارم.

تلنگر یک:از یه زمانی به بعد،دیگه تلاش هم بی فایده میشه.مواظب باش.

تلنگر دو:فرصت ها در پی هم می روند و من در خوابم.

شور و شوق وافری دارم برای یادگیری اچ تی ام ال،سی اس اس،جاوا اسکریپت،پی اچ پی،جی کئوری،مای اس کیو ال،ورد پرس و...

  • ۹۴/۱۰/۱۹
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی