کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

امروز آخرین روز سال هست؛در واقع اگر بخواهم بهتر بگویم،آخرین ساعات سال.

مدتهاست که اینجا را آپدیت نکردم.نه اینکه چیزی ننوشتم؛نه،نوشتم اما آرشیو کردم.

تایپ کردن برایم دشوار است؛و من تنبل تر از آن چیزی هستم که به این دشواری رضایت بدهم.

حال به این فکر میکنم که در این سال دستاوردهایم چه بود؟چه چیز ها بدست آوردم و چه چیزها از دست دادم؟

برنامه ام برای آینده چیست؟

آینده ی دور و دراز که نه،همین دوازده ماه آینده.همین سال پیش رو.

برای پاسخ دادن به این سوال اول باید ببینم الان دقیقا کجا هستم،چه میکنم؟

تا بعدا بتوانم راجع به این فکر کنم و تصمیم بگیرم که به کجا میخواهم برسم.

خب،راستش من اگر بر فرض ـ هر چند محال ـ یک خوبی داشته باشم،هزارن عیب و ایراد دارم.

من مطمئنا انسان کاملی نیستم.امسال هم فرصت های بیشماری را از دست دادم.

مسلما بهتر از اینها میتوانستم از عمرم استفاده کنم.

آرزو هایی طول و دراز دارم و اراده ای کم و ناچیز البته در مقایسه با آرزوهایم.

میتوانستم در راستای انسان بودن،تلاش کنم؛یا حتی سعی کنم که عیب هایم را کاهش دهم،حداقل.

ولی خب،فرصت گذشت.

در آینده برنامم چیه؟هدف یا اهدافم چیه؟

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی