کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

تکالیف فراموش شده

امروز بعد از ظهر یادم افتاد که از یکشنبه تکلیفی داشتم برای استاد الف کوچک!

و جالب اینکه،هنوز که هنوز است،کاری نکردم.و فردا در اولین ساعت روز و اولین درس هفته،دست خالی و بی هدف به کلاس خواهم  رفت.

حال که فکر میکنم،میبینم که تکالیف زیادی دارم که کاری برای تحقق آنها نکرده  ام.

من تکالیف زیادی دارم.

مسئولیت های سنگین و بزرگ.

منتها خود را گول زده ام.

نمیدانم فردا چه خواهم کرد.فردا اگر بگذرد،پس فردا چه خواهم کرد و...

من نسبت به همه ی افراد زندگیم و همه زندگی خودم و همه ی جایی که زندگی میکنم و همه ی امکاناتی که از آنها استفاده می کنم،باید احساس مسئولیت کنم.من تکلیف دارم در قبال همه ی آنها.

شاید اشتباه میکنم درباره ی عنوان مطلب.شاید من شانه خالی کرده ام از مسئولیت ها و تکالیف سنگین خودم.

شاید باید عنوان را میگذاشتم: تکالیف تلنبار شده.

من باید نسبت به عمرم احساس تکلیف کنم.زمان در حال سپری شدن و کارهایی که باید بکنم و نمیکنم.

  • ۹۵/۰۱/۲۷
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی