کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

شب امتحان

اصلا دلم نمیخواهد که بار دیگر مجبور شوم که این درس را بردارم.

من باید این درس را بخوانم.

احساس بدی دارم و نباید بگذارم که این احساسم مانع از  درس خواندنم بشود.

حجم بالا،سنگینی مباحث،عدم مطالعه من تاکنون و تهدید های استاد،همه با هم باعث شده اند که درس خواندنم نیاید.

ولی من باید بخوانم،خوب هم باید بخوانم،تا حداقل نمره را بتوانم کسب کنم.

اقدام فوری و فوتی در خواندن جزوه و حل تمرین هایی که استاد با شماره گفته و مربوط به مباحث مهم هستند بسیار میتواند مهم و راهگشا باشد.

به امید خلاصی از شر این درس و استاد.

  • ۹۶/۰۳/۱۵
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی