کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

خدا

خدایا،وقتی با توام بهترین حس و حال جهان را دارم؛
قابل توصیف نیست!
خدایا،همواره لذت این با تو بودن را به من ارزانی کن.
خدایا،شکر میکنم تو را به خاطر تمام نعمت هایت،ولی بهترین ها را هم از تو میخواهم.
من نهایت نعمت ها_خشنودی خودت_ را میخواهم.
خدایا،به خاطر تمام لغزیدن هایم،گناهانم،طغیان هایم،من را ببخش؛
توفیق توبه را نسیبم کن،
توفیق جبران را به من عطا کن.
خیلی وقت ها تو را تا حد درک ناچیز خودم پایین می آورم؛
خدایا،من را در درک نعمت هایت و صفاتت کمک کن؛چون میدانم که توانایی درکت خودت را هرگز ندارم و نخواهم داشت و نداشته ام،نه تنها من بلکه همه ی انسان ها!
خدایا،عاقبت بخیرم کن،تا از خاسرین نباشم

  • ۹۳/۱۰/۲۰
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی