کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

حجاب

معادله ی این دنیا معادله ی گیج کننده ایست؛

از یک طرف آنقدر ساده و سهل است که میبینی همه چیز مثل روز روشن است و معادله اش،دو دو تا ی ساده!

از طرف دیگر این معادله به حدی پیچیده و بغرنج و چند وجهی است و عوامل موثر در مسئله به طور سرسام آوری زیاد،که حتی جرئت نزدیک شدن به مسئله را نداری!

این دنیا،حساب و کتاب دارد،الا بختکی و شانسکی نیست به جان برادر.

بعضی وقت ها حجاب ها نمی گذارند که چیزی ببینیم،حجاب هایی که توضیحشان خیلی سهل و ممتنع است،مثل معادله ای که گفتم.

خدایا،من از زمانی میترسم که خودم حجابی باشم در برابر رسیدن به تو.

جایی که انسان در برابر نفسش کم می آورد و نمی تواند از نفس بگذرد،

خود انسان،حجابی می شود برای خودش.

خدایا،کمکم کن از نفسم در برابر تو بگذرم و برسم به تو.

  • ۹۶/۰۴/۲۹
  • Milad

نظرات (۱)

  • فرشته حالی
  • خلیل وار به دنبال خویش می گردم 
    مگر که بشکنم این "لات" بی سرو پا را...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی