کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

تنبلی

لعنت به خودم که فقط در عالم هپروت و وهم و خیال هستم.
امروزیا صاحب الزمان;
ای ناجی مظلوم برآور دستی/ پایان بده بر هر چه بدی و مثلا میخواستم که هم فلسفه را تمام بکنم و هم تربیت بدنی را که از صرقه سری پشت کار!! و همت عالی!!!!من!هر دو ناقص ماند.
البته میتوانستم که هر دو را با شب بیداری تمام بکنم که آن را هم با توجهات ویژه پدر و مادر،اصلا بیخیال شدم .
قبلا هم میدانستم که نباید روی شب بیداری حساب بکنم؛اما:
"به عمل کار برآید،به سخندانی نیست"
از دست خودم شاکی ام.و البته نگران امتحان های امروز.
خدا بخیر کند عاقبت امتحان ها را؛:
خدا چه کار کند تنبلی های من را که درس نمیخوانم و انتظار معجزه دارم.
شاید انتظار من برای تمام کردن درس هایم زیاد تر از توانم بود که نتوانستم.
خودم هم نمیدانم با خودم چه باید بکنم.
از این وضع به شدت بدم می آید.
پ.ن:در مطالب قبلی از لذت تمام کردن درس نوشته بودم،ولی الان ب
  • ۹۳/۱۰/۲۲
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی