کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

مصمم

در اینکه تصمیم بزرگی گرفته‌ام شکی نیست، اینکه هدف بزرگی دارم هم مسلم است، ولی اینها همه‌ی داستان نیست و دلیلی نمی‌شود که مابقی کار را به امان خدا رها کنم.

شروع یک فعالیت همانقدر مهم است که ادامه دادن و به پایان و سرانجام رساندنش.

یک تصمیمی گرفته‌ام و هدفی دارم؛ باتوجه به هدف هم مقدماتش را به حد وسع تهیه کرده‌ام. الان باید متناسب با همان هدف اقدام کنم و عملا به سمت خواسته‌ام حرکت کنم؛ خواه سخت باشد، خواه توأم با موانع باشد و یا هرچه که باشد.

از دیروز تصمیم خوبی برای مطالعه زبان گرفتم، این تصمیم خوب اگر با عمل و اجرای خوب هم همراه شود، بسیار راضی کننده خواهد بود. امیدوارم که طی دو هفته‌ی آینده هم استمرار پیدا کند و تا به یک ثبات و پایداری برسم.

اما خب در بقیه درس‌ها به هیچ وجه خوب عمل نکردم، و هرگز راضی نیستم.

قبول دارم که کار سختی است اما استاد خوب گفت، مگر چاره‌ی دیگری هم دارم.

بدترین و در عین‌حال راحت‌ترین کار این است که کلا بیخیال شوم و راحت‌طلبی را ادامه دهم اما خب تا کی و کجا؟

هرچقدر بیشتر تلاش کنم، باز هم جا برای تلاش بهتر و بیشتر است، پس نباید به این راحتی‌ها میدان را خالی کنم.

کار سخت هم باید انجام شود و من هم باید انجامش دهم. راه همین است و به غیر این راه نیست.

تنها چیزی که باید مد نظرم باشد این نکته است که نتیجه‌ است که مورد قضاوت قرار خواهد گرفت؛ پس در پیروزی‌ های سطحی خوش‌حال نشو و در شکست های الکی، ناراحت. بر همین اساس هم باید سعیم در روز به روز بهتر شدن باشد.

با قدرت و تمرکز و انرژی بالا می‌توان از عهده‌ی هرکاری برآمد.

موفقیت از آن کسی ست که باور دارد موفق خواهد شد و هزینه‌ی این باورش را می‌دهد.

تصویر ذهنی از موفقیت و فائق آمدن بر تمام سختی‌ها و مشکلات، یک روش خوب برای موفقیت  است.

خدایا، کمک.

  • ۹۶/۰۸/۱۲
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی