کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

زبان

الان که دارم مینویسم،ساعت یک و نیم شبه،و من امروز امتحان زبان دارم.
توی این چند مدت ناجور از زبان خوشم اومده!که توصیه ها و تشویق های خاله کاملا موثر بوده و همچنین توصیه استاد فیزیکم در اولین روز درس فیزیک به یادگیری زبان و همچنین استاد خوب زبانم در دانشگاه.
که همه ی عوامل دست در دست هم داده تا به زبان علاقمند بشم.
توی این امتحان هم اون لذتی که قبلا گفتم رو تجربه نکردم؛که باید عاقبت بدی داشته باشه.
حالا بماند که لذت پیشکش!اصلا نتوانستم درس را تمام بکنم!
فقط خداست که میتواند به دادم برسد!
نکته دیگری به ذهنم نمیرسد که بنویسم!
  • ۹۳/۱۰/۲۷
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی