کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

فیزیک

یکشنبه امتحان فیزیک دارم؛
نمیدونم چرا حال ندارم شروع کنم درس بخونم!
همه عوامل هم مهیاست برای درس خوندن الا خوم.
خونه ساکت،کتاب آماده،دغدغه جسمی و فکری ندارم؛اما باز نمیدونم چرا شروع نمیکنم!
همیشه شروع یه کار خیلی سخت بوده برای من،و الان هم همینطوره!
نمیخوام که اوضاع امتحان فیزیک مثل ریاضی بشه.
مخصوصا که استادمون برای فیزیک2 مون هم میاد.
خدایا،این دفعه میخوام که تمام سعی ام رو بکنم،بقیه اش رو واگذار بکنم به خودت؛معنای توکل همین بود دیگه.
توکل میکنم به خودت.
  • ۹۳/۱۱/۰۱
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی