کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

فیزیک2

توی مطلب قبلی گفتم که میخوام تمام تلاشم رو بکنم برای امتحان فیزیک؛نه تنها تمام تلاشم رو نکردم،بلکه کلی وقتم رو هدر دادم.
فقط مینویسم برای خودم که فردا روزی،اگه هر اتفاقی افتاد دیگه تنبلی و ندونم کاری خودم رو گردن خدا نندازم.
خدایا،توان و صبر و ایمان و علمی میخواهم که قدر لحظات عمرم را بدانم.
خدایا،من میترسم از اینکه مثل جوان هایی بشوم که ساعت هشت شب امروز توی خیابان علاف بودند.
خدایا،قدرتی میخواهم که در راهت ثابت قدمم کند.
خدایا،دوستت دارم
  • ۹۳/۱۱/۰۳
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی