کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

یادآوری

اینها جملاتی ایست که قبلا نوشته ام:
1-نباید روی درس خواندن در شب حساب بکنم!
2-خدایا،این دفعه میخواهم تمام تلاشم رو بکنم!
3-میخواهم لذت تمام کردن کتاب را برای تمام امتحان ها بچشم!
...
خیلی مسخره است واقعا!
یعنی من تا این حد بی عرضه هستم که نمیتوانم روی حرف خودم بمونم!
فقط جهت اطلاع میگویم که الان تقریبا ساعت یک شب و من هنوز فیزیک را تمام نکرده ام.
باید فکری به حال و روزم بکنم.
چرا نمیتوانم تصمیمی را که گرفته ام عملی کنم؟
اشتباهم کجاست؟
آیا عیبی در تصمیمم است،یا در خودم؟
خدایا،این بار قدرتی میخواهم که خودم را بهتر بشناسم.
  • ۹۳/۱۱/۰۵
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی