کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

ترم 2

چند روز پیش برای ترم 2انتخاب واحد کردم؛فردا هم اولین روز دانشگاهه بعد از پنج روز استراحت.
خب این ترم کارم سختتر از ترم قبله.این ترم 3تا درس چهار واحدی دارم،که یکی از یکی مهم تر.
چند نکته:
درس هر روز رو هرطور شده باید همون روز بخونم!
هرطور شده با علاقه باید درسام رو بخونم!
اولویت اول درسام باشن؛انشاء الله که شیرینی ش رو توی امتحانات میچشم.
نباید از کار اصلیم که درس خوندنه به خاکی بزنم!
همیشه هم با خدا باشم و فقط به خدا توکل کنم.
خدایا،فقط از تو کمک میخوام.
  • ۹۳/۱۱/۱۰
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی