کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

ناراحت

امروز اشتباهی به کلاسی رفتیم که نباید،از نظر من،خودم مقصر اصلی این اشتباه بودم!
الان هم خیلی ناراحتم بابت این اشتباه!
بیشتر. ناراحت شدم به خاطر حرف دختره که گفت:کی به شما گفته بیاید این کلاس؛
و من نمیدونم که چرا این حرف رو به خودم گرفتم!در صورتی که شاید اصلا منظورش من نبودم؛
اصلا فرض بکنیم که منظورش من باشم چرا باید تا این حد ناراحت یک حرف باشم؟
فکر کنم دلیلش اون منیت و خودبزرگ بینی هست که برای خودم درست کردم.
خوبه که نمرات این ترمم الف نمیشه وگرنه دیگه من خدا رو هم بنده نبودم!
خدایا،این منیت را از من بگیر تا فقط تو باشی.
خدایا،چقدر تو را دوست دارم؛بعضی وقت ها این حس بیشتر هم میشود،چرا؟
  • ۹۳/۱۱/۱۵
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی