کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

حرف

توی مطالب قبلی گفتم که میخوام کمتر حرف بزنم،
الان دارم سعی میکنم که این کمتر حرف زدن رو همه جا اجرا کنم.
اگه میخوام حرف بزنم خیلی خلاصه،اما درست حرف بزنم؛اول فکر کنم که چی میخوام بگم بعد. حرف بزنم،وگرنه همون بهتر که حرف نزنم و چیزی نگم.
ولی احساس میکنم که این حرف نزدن باعث شده کمی بد اخلاق و کم حوصله به نظر بیام؛
دلیلش شاید این باشه که ذاتا دوست ندارم بیش از حد ساکت باشم،اما الان احساس میکنم که لازمه و ضروری.
خیلی ساده س:
سعی کن درست صحبت کنی وگرنه عاقلانه است که سکوت کنی!
پ.ن:خوبه که اینجا رو دارم وگرنه نمیدونم چی میشد.
  • ۹۳/۱۱/۱۵
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی