کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

بد

این روز ها اصلا رفتارش خوب نیست.وقتی حرف میزنه،تقریبا با داد و فریاد حرف میزنه و بهونش هم اینه که گوشام گرفته و نمیشنوم!
رفتارش هم کلا خیلی بد شده.
به خیلی چیز ها هم گیر میده سر. چیز های الکی و بعد شروع میکنه دو ساعت غر میزنه سرت!
کلا یه کاری کرده و میکنه که آدم رغبت نمیکنه که باهاش حرف بزنه که هیچ دوست هم نداری که حرف بزنی.
تقریبا زندگی رو برای خودش و من/ا جهنم کرده!
دلیش رو نمیدونم که چرا این کارا رو میکنه.در واقع مهم هم شاید نباشه!
دوست دارم سیاست دوری و دوستی رو اجرا کنم. تا بعد.
  • ۹۳/۱۱/۲۷
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی