کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

خودم دشمن من!

از خودم بیزارم.تکلیفم با خودم مشخص نیست.
یا میخواهم درس بخوانم یا نه!
اگر نه،بسیار خوب برای خودت یک کار پیدا کن و بچسب به کار.اگر از الان کار کنی خیلی بهتره تا بعد از چند سال تحصیل الکی!
اگر هم میخوای درس بخونی،پس این وضع یعنی چی؟وقتم رو به شدت تلف میکنم.تکلیفم با خودم مشخص نیست.به جای درس خوندن،هر گهی میخورم.
لعنت به خودم.از ماست که بر ماست.
باید برای هر ساعتم برنامه داشته باشم.
حتی اینقدر اراده ندارم که کارهایی که برای خودم در نظر گرفتم رو اجرا کنم.
نمیدونم اشکال کار کجاست؟
شاید از خودم بیش از حد توقع دارم،شاید هم روش ام غلطه.روش برنامه ریزی و همین طور اجرا.
شاید خیلی ایده آل تصمیم میگیرم.
هر چه هست از این وضعیت ناراحتم.
نمیخواهم این حالت ادامه داشته باشد.
عمرم دارد تلف میشود بدون ذره ای کار مفید.من میخواهم درس بخوانم اما چرا نمیخوانم را خدا میداند.
خدایا خودت نجاتم بده،آمین
  • ۹۴/۰۱/۲۲
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی