کولاک

یک وبلاگ برای خودم

کولاک

یک وبلاگ برای خودم

  • ۰
  • ۰

نوشتن

نوشتن تنها چیزی هست که کمکم میکنه.بعضی وقتا هم عجیب دلتنگ نوشتن میشن ولی امکان نوشتن ندارم.

اوضاع فعلا بر وفق milad! نیست!

امروزم که امتحانم رو خراب کردم.اینکه خراب کردم مهم نیست،چون اصلا خوب درس نخونده بودم.ولی چیزی که مهمه اینه که این تمام زحماتم به هدر رفت.تمام رفتن و آمدن ها،توی سرما و گرما تو کلاس نشستن ها،استاد و همچین استاد حل تمرین رو تحمل کردن ها...همه وهمه باعث ناراحتیم شد.اینکه این همه زحمت به این راحتی بر باد رفت.در واقع خودم با دست خودم بر باد دادم...

خیلی موضوعات هست که میخوام بنویسیم ولی الان نمیدونم از کجا شروع کنم.فعلا تا بعد...

  • ۹۴/۰۳/۲۴
  • Milad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی